Trustpilot

Handelsbetingelser og persondatapolitik

Generelle oplysninger

Stay-Well.dk ApS
Algade 68C, 2.
5500 Middelfart

CVR 41260726
info@stay-well.dk

 

Åbningstider mandag-torsdag 9:00 - 16:00, fredag 9:00 - 15:00.

Henvendelse sker bedst pr. e-mail. Der findes ikke lager på forretningsadressen.

Betaling

Du kan på Stay-Well.dk betale med Dankort, Master Card og Visa Card, JCB, Diners, American Express og med Mobile Pay.

Vi opkræver ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Fragt

Vi sender med GLS eller fragtmand. Leveringstakster beregnes på ordren og er synlige forud for betaling.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  Dette gælder ikke firmaer, forretninger og institutioner (erhvervskøb).

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@stay-well.dk. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Stay-Well.dk ApS
Algade 68C, 2.
5500 Middelfart

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. 

Varen sendes til:
Stay-Well.dk ApS
Algade 68C, 2.
5500 Middelfart
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

For firmaer, forretninger og institutioner (erhvervskøb) gælder en reklamationsret på 12 måneder.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Stay-Well.dk ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne anonymiseres. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.stay-well.dk er Gunnar Liland Thomsen.  

Medlemmer af rabatordninger og nyhedsbrevsmodtagere anonymiseres ikke før pågældende medlemsskab ophører/nyhedsbrevsmodtagelsen afmeldes.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@stay-well.dk  

Ved anmodning om sletning af vores registreringer vil anmodningen indenfor en kalenderuge efterkommes i form af en anonymisering af data. Ikke anonymiserede sikkerhedskopier af data vil eksistere i en periode op til 90 dage efter at anmodningen er efterkommet.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@stay-well.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 04-04-2020

×

Velkommen til Stay-Well

Angiv ved at klikke på en af knapperne nedenfor om du besøger os som privatperson eller som erhvers-/institutionskunde: